Saturday 5 July 2014

Wake up CALL

Posted by Sara Z at 14:11


Salam semua!

Alhamduliiah sekarang aku dah masuk tahun akhir. Setelah 4 tahun bertungkus lumus, sekarang dah masuk tahun 5. yeayyyerssss :)

Tadi kitorang satu batch ada perjumpaan dengan senior. Diorang briefing macam mana perjalanan untuk satu tahun ni sampailah ke PROFESSIONAL EXAM.
Memang tersangatlah banyak benda yang aku kena baca dan buat dan observe.
Walaweyh, terkejut bak ang.

Ini memang wake up call untuk aku. Tahun akhir ni dah xbleh nak memain dah. Now this is SERIOUS!
Memang masa rasa singkat gila. Pejam celik pejam celik dah 3 minggu aku posting. Adoi. Cuak gila ni.
Nampaknya aku kena buat jadual betul2, macam mana nak study elok2, kena bahagi masa betul2.
Memang kena ada kesedaran dalam diri nampaknya aku ni. Kalau tak sedar diri mungkin akan hanyut bagai sampan tanpa pengemudi. (Chewahh)

InsyaAllah aku boleh. Apa-apa pun, usaha yang penting! itu yang paling utama!


So starting sekarang, kena berusaha lebih! Nanti senang in the future. Lagipun xkan nak memain dengan nyawa orang kan. Mari berusaha lebih tekun! InsyaAllah Allah akan tunjuk jalan dan dipermudahkan urusan.



Sesiapa dikalangan pembaca yang juga final year student, All the best! Mari kita berusaha bersama-sama :)
Thanks for reading deariessss! :D


Credits for the images goes to Mr Google

2 comments:

Anonymous said...

seronoknyaaa masih lagi bergelar pelajar..
good luck yaa :D

aRz MoHa on 12 July 2014 at 16:03 said...

semoga berjaya sara.
Jangan mengenal erti kalah

Post a Comment

 

Life Of Afitot Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei