Thursday 3 July 2014

Saya, Si Pelajar

Posted by Sara Z at 21:30
Hello semua :)

Rasa-rasanya memang lamalah juga tak tulis entry baru. Sehari-hari memang rasa nak tulis tapi dek sibuk dengan tanggungjawab sbg seorg student, Terpaksa Aku Relakan untuk membantutkan hasrat menulis. Teehee

Aku baru je pindah ke Alor Setar. Biasa sudah hidup berpindah-randah ni. Semua sebab final year aku dekat Hospital Sultanah Bahiyah. So for this one year aku adalah final year student yang akan ambil Professional Examination tahun depan. Cuak pulak bila dipikirkan. huhu

Setelah sekian lama bercuti dan buat research, dah lama tak praktis untuk clerk patient, buat physical examination, jadi otak memanglah berkarat. huhu. Soalan Dr waktu mengajar dalam klinik or ward dah lah memang susah, memang nak kena korek balik peti simpanan dalam otak ni untuk jawab, tak pun tengok buku lah jawabnya. haha.

Aku still dalam learning process. Trying my best to be the best. Or to be better than before. :)
Kadang-kadang jelah nampaknya aku akan tulis entry baru sebab kitorang akan start oncall next week onwards. Waktu bulan puasa ni, memang besar sikit dugaan nak follow ward rounds and pergi oncall. Nak buat guane dah mmg tanggungjawab kan. Takpelah untuk menjadi lebih baik Rela Aku Berkorban :)

Thanks for reading dearies! :*

0 comments:

Post a Comment

 

Life Of Afitot Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei