Sunday 13 April 2014

Cupcake Sedap!

Posted by Sara Z at 11:11
Hello korang! Heee

Selama ini aku mencari kat mana cupcake sedap. selalu nya pencarian tu gagal TAPI semalam aku berjaya! yes! Rasa macam nak lompat-lompat gembira! :D

Ni dia logo TWELVE CUPCAKES

Nama kedai cupcake ini ialah Twelve Cupcakes. Macam macam flavour dia ada. Nyum Nyum! Aku pergi yang dekat One Utama. Kat tempat lain yang ada ialah dekat Sunway Pyramid dan MidValley Megamall.

Alkisahnya aku beli dua je cupcake.hahaha. Pastu lepas aku ngan adik-beradik aku rasa, fuyohh mmg sodaap! Jadi after tengok movie kitorang pun patah balik kedai tu beli lagi 6!hihi
Harga dia satu RM6. Boleh tahan juga harga die tapi memang sedap dan berbaloi!
Aku beli 6 dan jumlahnya RM34. Jimat RM2. Yeay!

Memang cupcake ni sedap.Tak tipu! Die punya cake tu moist sgt and just Nice! Heee.

Ini gambar2 yang aku sempat tangkap sebelum cupcake tu dibaham oleh harimau2 yang kelaparan.hiiii :p



They are so SEXY!




Sorry satu cupcake tu dah hilang sbb aku dah makan sebelum sempat tangkap gambar.hewhew :p

Kalau korang nak rasa cupcake ni Sangat-Sangat dipersilakan.heee. :D



10 comments:

Inani Hazwani on 13 April 2014 at 11:35 said...

saya pun suka juga kek ni.. memang sedapp. kalau perg one utama memang tak pernah miss untuk beli. hih :)

Sara Z on 13 April 2014 at 15:11 said...

@Nur Inani. Sedapp kan! Hihi. Mmg Yummylicious :D

Sara Z on 13 April 2014 at 15:12 said...

@eyqa yushaiza perut tu maybe nak rasa juga.hihi :D

tashira sha on 14 April 2014 at 13:24 said...

oh myyyy. k jeles ni -.- kahkah

Nanie Dean on 14 April 2014 at 13:52 said...

Cantik dan nampak sedap! yummy...

Sally Samsaiman on 14 April 2014 at 14:22 said...

cuppies mmg sedap! hehehe...lama dah tak makan cupcake... :P

Unknown on 14 April 2014 at 17:49 said...

Sedapppp ;D

Azwar Syuhada on 14 April 2014 at 20:34 said...

Nampak macam sedapp..nak jugaaa..

Sara Z on 15 April 2014 at 17:10 said...

Hihi. Kalau rajin mungkin boleh buat. Wee :D

Enn Ess on 20 April 2014 at 23:36 said...

The look looks yummy.

Post a Comment

 

Life Of Afitot Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei