Tuesday, 29 April 2014

Pesta Buku Antarabangsa Kula Lumpur (PABKL) 2014

Posted by Sara Zawawi at 19:53
Hello uolls!

I nak tanya ni, minat tak baca buku? Kalau jawapannya YA, jom pergi jelajah ke
Pesta Buku Antarabangsa Kula Lumpur (PABKL) 2014 or 
Kuala Lumpur International Book Fair 2014 !

Butiran seperti dibawah :

Tempat  : Putra World Trade Centre (PWTC)
Tarikh   : 24 April - 4 Mei 2014
Masa    : 10.00 pg - 7.00 mlm (Isnin-Khamis)
                10.00 pg - 9.00 mlm (Jumaat, Sabtu, Ahad & Cuti Umum)

Dengar cerita macam memang banyak sale, harga-harga buku berpatutan dan sesiapa yang ada voucher buku boleh guna kat situ! Wah Bestnya!

Bagi student-student yang tiada voucher buku, macam iolls yang sampai kesudah tak dapat ni, hehehe,
boleh tunjuk kad Matrik untuk dapat diskaun 25% !
(tapi yang ini tak pasti untuk semua buku atau sesetengah sahaja)


Apa lagi, jom serbu pesta buku ni! :D












Kredit Gambar : Google



8 comments:

SITI SORFIENA SYASHA on 29 April 2014 at 22:09 said...

nice entry :)

Puteri on 29 April 2014 at 22:17 said...

jauh T.T tahun lepas first and last dapat pergi sebab ikut lawatan kelab

Sara Zawawi on 29 April 2014 at 22:28 said...

@SITI SORFIENA SYASHA thanks dear :D heee

Sara Zawawi on 29 April 2014 at 22:29 said...

@Puteri wah ok lo da penah pergi.hewhew. kita baru nk pergi tahun ni.hihi :P

Sis Anna on 29 April 2014 at 23:44 said...

Tak penah pun pegi. Takde geng ulat buku ah. Tu pasal laa tak gi. Ni pun akak kite je pegi sebab jge gerai hijjaz, abg ipa suruh. ^^

Sara Zawawi on 30 April 2014 at 01:30 said...

@Sis Anna heee.ikot akak sis :) untung2 dapat pegi sekali :D

Sally Samsaiman on 30 April 2014 at 10:41 said...

risaunya kalau g..confirm gila nnt..hahahaha :D

Sara Zawawi on 1 May 2014 at 09:34 said...

@Sally Samsaiman hahaha.xpe sally. gila skjap :P

Post a Comment

 

Life Of Afitot Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei