Friday, 11 April 2014

Setiap Kali .....

Posted by Sara Zawawi at 17:26
Ni yang aku rasa setiap kali kena naik tangga.

Lagi-lagilah kalau tangga yang kat train Masjid Jamek tu. nak pengsan! Hahaha
Tapi gigih kan juga. exercise. :p

One of the worst moments

(Image from : http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aQqrz2e_700b_v1.jpg )

5 comments:

Mia Liana on 12 April 2014 at 10:06 said...

wahhh.. hebatnya naik tangga kat situ. kak mia guna escalator je kalau nak naik train kat situ...

Nurulee on 12 April 2014 at 14:05 said...

hahaha. nak naik tangga masuk kelas kat tingkat tiga mmg menyampah.
buat buat macam okay. relaz padahal. rasa nak baring je dah xP

Sara Zawawi on 12 April 2014 at 21:05 said...

@Mia Lianahihi.naik tangga bila malas nak beratur naik eskalator. :p tu pun sekali sekala.hewhew

Sara Zawawi on 12 April 2014 at 21:07 said...

@Nurulee hihi.masuk kelas je mesti rasa lega gila kan. slalu rasa g2 ;p

Tashira Sha on 14 April 2014 at 13:22 said...

haha. kalau saya belum sampai beberapa langkah naik tangga mmng dah semput habis -.- tu maknanya kena kurangkan aktiviti tidur . hahaha

Post a Comment

 

Life Of Afitot Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei