Friday 23 May 2014

On The Way To Terengganu

Posted by Sara Z at 10:00


Hello kesayangans :)

Hari ini, aku akan pergi ke negeri Terengganu Darul Iman. Iaitu kampung aku sebelah ayah. Ayah aku orang terengganu, ada darah ganu gitu.heee. Akan tetapi trip ini adalah trip ke Majlis Perkahwinan kakak kepada housemate aku. (berbelit sikit,hehe)
Jadi kami satu rumah plan nak pergi sesama since weekend selalunya kebosanan. Haha

Plan kami nak pergi jalan2 ke Kelantan dan Terengganu.
Tak sabar nak makan keropok lekor, cari tdudung yang murah dan mandi-mandi pantai.Yeay!

Image Credit : Google

Misi aku adalah mencari Kain Songket yang cantik dan Murah! Semestinya kan :P
Nak kena pergi survey-survey kat sana. Hopefully ada!hihi

Aku berazam nk tangkap gambar banyak2. boleh cerita pengalaman kat sini.hihi :D

Doakan aku selamat pergi dan selamat pulang. :)


P.S : Terima kasih kepada semua yang sudi berkunjung ke blog aku. Sangat terharu!! :)
        Aku akan membalas kunjungan usai balik dari trip ke Terengganu. hii.


7 comments:

Unknown on 2 June 2014 at 14:45 said...

Selamat Bersopping & Take care... :)

Ana Jingga on 4 June 2014 at 18:48 said...

best, jujurnya kak ana rasa trip ke trengganu memang sgt best, macam2 yang boleh dinikmati,makanan,pemandangan yg indah dan shopping di pasar payang yg memukau...enjoy yr trip dear.. :)

Sara Z on 9 June 2014 at 10:39 said...

@acik idah thanks acik.heee :D

Sara Z on 9 June 2014 at 10:40 said...

@anajingga betul tu kak ana. mmg sgt best kan :D dpt makan keropok lagi.heeee

Azhafizah MN on 10 June 2014 at 15:39 said...

Have a safely journey and enjoy your #familytrip

Sara Z on 11 June 2014 at 12:42 said...

@Azhafizah Md Nor thanks dear. insyaAllah :D

Mimie on 12 June 2014 at 19:54 said...

Memg best gi trip ke sana

Post a Comment

 

Life Of Afitot Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei