Tuesday 20 May 2014

Research

Posted by Sara Z at 10:00






Hello korang!

Aku sekarang tengah gelabah dengan research. Nak analyze data bagai.
Hari ni je seharian duk analyze data. Masa pula  semakin suntuk. Haish.
Ok xbaik mengeluh tapi tu memang apa yang aku rasa. Waaaaa

Aku rindu nak blogwalking, tambah kenalan. Nak jugak join GA or Segmen. huhu.
Nak jawab soalan for Liebster Award pun xnyempat. :'(
Tapi sekarang research lagi penting. Tapi kadang2 aku curi jugak masa pegi blogwalking. Hikhik
Hujung minggu ni nak pergi jalan-jalan ke Terengganu dengan housemate,
so by hook or by crook,
memang aku kena usahakan untuk siapkan data analysis. Hmmmmm

Harap-harap segala-galanya dipermudahkan. Doakan aku ya :)


Credit for the Images : Google

4 comments:

Ismi Ana on 20 May 2014 at 10:14 said...

Siannye.. Moge2 di mudahkan. :) liebster awards kn leh jwb kendian. Utame kan dlu mne yg lbh utama. :D

Dunia Zumal on 20 May 2014 at 10:29 said...

Moga segala urusan dipermudahkan yer :)

Puteri on 20 May 2014 at 13:45 said...

semoga semua dipermudahkan. amin :)

Sara Z on 20 May 2014 at 16:07 said...

thanks rakan2 :) sedang berusaha! heee

Post a Comment

 

Life Of Afitot Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei